مراکز خرید چین
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید سیلک پکن چین

مرکز خرید سیلک یا سیلک مارکت یکی دیگر از مراکز خرید شهر پکن است که تقریبا در مرکز آن قرار گرفته است. این مرکز خرید بزرگ دارای ساختمانی هفت طبقه می باشد که انواع کالاهای لوکس را می توانید در آن تهیه کنید. سیلک به معنای ابریشم است و به این منظور اسم این مرکز خرید سیلک گذاشته شده است که کالاهای آن بسیار لوکس و با ارزش هستند. در هر طبقه از این مرکز خرید کالای بخصوصی ارائه می شود؛ در طبقه ی اول آن کیف و چمدان، در طبقه ی دوم کفش، در طبقه ی سوم پوشاک کودکان، در طبقه ی چهارم لوازم آرایشی و زیور آلات و از طبقه ی پنجم به بعد انواع کریستال و مرواریدهای معروف چینی به فروش می رسد. یکی از ویژگی های بارز این مرکز خرید این است که در آن تنها کالاهای چینی به فروش می رسد. اگر قصد خرید کالاهای چینی درجه اول در شهر پکن را دارید، پیشنهاد ما به شما مسافران تور چین مرداد 98 مرکز خرید سیلک است.

مرکز خرید سیلک پکن چین

مرکز خرید سیلک پکن چین


مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال یکی از بهترین مراکز خرید شانگهای چین می باشد و در 6 طبقه مجزا با بهترین و به روز ترین برند های دنیا, پارکینگ, سرویس بهداشتی, محیطی برای استراحت, رستوران کافی شاپ و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور چین شهریور 98 می باشد. شما در این مرکز خرید به راحتی, بدون هیچ محدودیتی و با قیمتی مناسب می توانید به خرید بپردازید و از لحظات خود لذت ببرید. در سفرتان به چین به این مرکز خرید معروف در شانگهای سر بزنید و لحظات زیبایی را بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین


مراکز خرید شانگهای بهشت خرید چین

این مرکز خرید بهشت یا پارادایس معروف ترین مراکز خرید چین است.مسافران و گردشگران تور چین میتوانند تمام خرید های خود را از این مرکز خرید انجام دهند زیرا تمام اجناس این بازار با کیفیت هستند به همین دلیل مسافران تور چین از این مرکز خرید بهشت راضی هستند و هر ساله تعداد مشتریان تور کیش بیشتر میشود.

مراکز خرید شانگهای بهشت خرید چین

مراکز خرید شانگهای بهشت خرید چین


مرکز خرید راین بو شنزن چین

مرکز خرید راین بو از بهترین رستوران های چین است که تمام اجناس و وسایل این مراکز خرید برند و با کیفیت است تا مسافران تور چین راضی از این مجموعه بروند.این مرکز خرید دارای شعبه های زیادی است.مرکز خرید راین دارای تمام اجناس است تا مسافران تور چین در زمان بسیار کم تمام خرید خود را از این مرکز خریداری کنند.

مرکز خرید راین بو شنزن چین

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین،بهترین مراکز خرید چین،مراکز خرید لوکس چین،بازار های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: